Buseyllzr Zehraa12 benim dogumuma 1 ay kaldı benim bile hala merak ettiğim şeyler var çok normal sonuçta bebeğimiz için merak ediyoruz biseyleri keşke bu kadar kırıcı olmasa bazı kişiler ama yapacak bişey yok 🤷
Nagihandilsiz Buseyllzr haklısın canım herkesın dusuncesı cok farklı boyle yorumlar gelıcekse yapmasınlar daha iyi merak ettıgım ıcın sordum cunku herkesın farklı zamanlarda oluyor
Nagihandilsiz Buseyllzr haklısın canım gercekten ınsanlae cok acımasız allah kucağınıza sağlıklıca almayı nasıp etsin inşallah ❤️
minikturtam1 Nagihandilsiz ayy bende 9+4 haftaligim. Cok merakak ediyorum ne zamn hissedecegimi. Rabbim hayirlisiyla kucağimiza almayi nasip etsin ins.😊🤲
Nagihandilsiz Deletedmom_110 evet herkes ıstedıgı yorumu yapabılır ama eger yorum yapmak ıstemeyende boyle saçma cevaplar vermeyebılır lütfen birdaha cevaplamayın sorularımı
Annehayalim Ay sanane be insanlarin heyecanından merakından ister 5 haftalıkken sorar ister 5 aylıkken