Mavidunyamm sizle aramızda 2 gün varmış ☺️ Bende henüz tam biseyler hissedemiyorum, hissetsem bile bebek değil gibime geliyor sanırım bir ayımız daha var hissetmek için
Aynen benimde dün karnım kısa bir süre için sertleşti belki gaz sancısı olabilir diye düşündüm