Sezya Duy_gu 2 hafta önce Bi tanıdığımı 42 ye kadar beklettiler. Sonra bebek kakasını yemiş acil sezeryana aldılar
Murgul Sezya çok geçmiş olsun Cinsiyeti neydi kız 41 erkek 42ye bekliyorlar yazmıştı da biri Sağlığı sıhhati hem annenin hem bebeğin iyimiii?
Murgul Heymoms bende cuma 40 oluyorum. Randevu bulamadım ama kontrole gidicem burda kalayım ben yinede Ayy 42ye kadar beklemezler umarım yaa Allahım korusun kötü olur.
powermom06 Murgul emin ol bekletmezler canim ard arda 3 kisi dogum yaptik buradaki herkes dogsun ve servise ciks yapsnlar odakli kimse senin acilarin icinde saatlerce dogurmani beklemio eskisi gibi eskide mis o 48 saat 3 gun aci cekip de dogum yapmak
Asterujdndl Murgul canım sabah erkenden gidip fiş ala bilirsin rendavu almana gerek yok bende Ankara şehir hastanesine gidiyorum sabah erkenden fiş ala biliyorum
Sezya Murgul kızdı canım cinsiyeti. Sancısı vardı ama açılması yoktu hiç. O yüzden beklemişler hep. 42 dolduktan sonra eğer olmazsa yne onlar müdahale edecekti. Ama birden fenalaşmış kız zaten. Bebek kakasını yapmış. Çok şükür ikisi de iyi şuan.
Sezya Duy_gu ikinci doğumum olmasına rağmen beni bile tedirgin ediyor hastane. Kimi duysam sezeryana alınıyor. 38 haftalık olacağız bakalım bizi neler bekliyor
Murgul Duy_gu aminnnn çok teşekkür ederim inşaallah hepimiz sağlıkla kavuşalım. 8buçukta oradaydım randevu bitti demişlerdi 40 haftalık olcam daha çok yardımcı olurlar dimi
Meleknalbant Benim arkadaşlarım yaptılar ve normal doğum oldu çok memnunlar bence biraz da şans işi diye düşünüyorum. Özel gibi de çok beğendiler
Murgul Zuhalsareelif valla düzenli gittiğim bi doktor yaa genel olarak kime denk gelirse ona gidiyorum. Yeliz hanıma hiç denk gelemedim yarın ilk onu söylicem yoksa necati bey oda yoksa kime verirlerse