BusraMuratS ElifKarata Sancıların başlamış ama ne güzel .. Benimde bugün kontrolüm vardı kanala yerleşmiş kafası doktor öyle söyledi ama ne zaman gelir bilinmez 😏
FadilezkanYlmaz Duamm amin inşallah cümlemiz sağ Salim sağlıklı alalım kucaklarımıza.Doğum zor olmadı ama dikişler çok zorladı gerçekten inşallab bu dikişsiz sorunsuz olur .
FadilezkanYlmaz Bilge35 çocuk iri siye doktor şüphelendi yaptırdık ama çıkmadı şükür ben de iri yapılıyım genetik galiba . Şimdi ki bebeğim de iri olcak galiba doktor öyle söylüyor .bunda da şeker çıkmadı şükür ilk çocuğum da aşırı şiş vardı ama
Aysegul20 FadilezkanYlmaz bende 25 haftaligim ama ultrasonda 27 görünüyor acaba çocuğunuzun en son kilosu kaçtı hatırlıyor musunuz?