Meceeee canım bende de ters rahim var bugün 5+5 ilk kez doktora gittim, karından bakınca kese belirsiz göründü ben de doktora söyledim retrover uterus diye, vajinal baktı normalde bu haftada bakmıyoruz ama eski kayıplarından dolayı görelim riske atmayalım dedi. Vajinal bakınca kese de bebek de göründü. Henüz kalp atışı görünmedi bayramdan sonra tekrar bakicak. Endişe etme 9-10 haftaya kadar yolu var. Rabbim sağlıklı hayırlı gebelikler nasip etsin hepimize