Nurkr Morkelebek26 hayatım benim 214 çıkmıştı doktor çok küçük demişti internetten baktığımda 2 haftalık felandi
biranneadayiyim Ozlm0916 alttan bakılmıştr herhalde deilmi. Karından oyle erken görünmüyor çünkü bebek
Ozlm0916 biranneadayiyim karından bakıldı niye illa 5 6 haftalıkkenmi bebegi gorenler var herkesin hamileligi bir degil kimi erken gorur kimi gec ilk ulturasyon resmi var nasil atiliyor buraya atiyimda bakın bi
Morkelebek26 Nurkr alla alla ya internette 50 421 arası 4. Hafta diyor testlerimde bayağı belirgindi nasıl hesaplanır acaba 🤷🤦
biranneadayiyim Ozlm0916 yok hayır sakin olun. Sıkça denk geldiğimiz bir durum deil o yüzden söyledim ama merak ettm nasl gözüktüğünü. Bakabilir miyim ultrason resminize 😇
Ozlm0916 m060918 karından gorduler kuzum alttan hic bakilmadi bana bu zamana kadar ilk gittigimizde 4+2 de goremediler keseyide bebegide doktorumu hemen degistirdim baska doktor 2 gun snra gordu
biranneadayiyim Edabykl Ozlm0916 Canım özlem hanıma resim nasıl atıldığı hakkında yardımcı olur musun? Biz bilmiyoruz 🤭
annekuzusu06 Ozlm0916 vereceğim linke tıklayarak resim yükleyip bağlantısını buraya koplayamalısınız https://mutluresim.com/?lang=tr
biranneadayiyim Ozlm0916 olabilir yanlış anladım galiba 😇😂 bebeğin baş popo ölçümü yapılmış mıydı yoksa kese içinde küçücük görünüyor muydu sadece. Resmini atacak mısınız 🥰🤭