Karelinannesi Rahat olun, 24. Haftada bende de oldu. Doktorumu aradım ve bana magnezyum takviye hap verdi. Karnımın bir tarafında toplanıyordu bebeğim, taş gibi olup, sönüyordu. 10 dk sonra yine aynı ritüel. Sadece bu durumu yaşarsan iç, olmadığı zaman içme dedi. Rahim hazırlıyormuş kendini, doğuma ve kasılmalara. İlacı içtim geçti. Ara ara yürürken, çok ayakta kalınca, yorulduğumda yine bütün karnım taş gibi oluyor, hemen ilaç almıyorum. Önce dinleniyorum, sol tarafıma uzanıyorum, bol su içiyorum. Geçmez devam ederse / ya da ağrı eşlik ederse alıyorum. Doktorunuzla paylaşın, önerisini dinleyin, çok kişide aynı durum oluyor stres olmayın.