Vicibici normal mantar enfeksiyonu gıbı kendıı gostermıyor hamırllıkte belırtı sadece yesıl akıntı dıyr bılıyorum mantarda hormonlardan veya annenın şekeri var ise veya magnezyum eksıklıgı vajıne ıcının nemlı olmasından tabıkı bende de var baya gecmıyor araştırmıştım