Medine_38 Merhaba hanımlar 23+2 hamileyim hamileliğin başından belli yeşil akıntım oluyur toz ve fitil kullandım bol su tüketiyorum ama geçmiyor Bebeğe zarar verirmi Bi sıkıntı olur mu? sizce Doktor en son kültür testi yapalım dedi ama gerek var mı? Yardımcı oluun😟
Vicibici Medine_38 kaşıntı ve kötü koku var mı? Çünkü benim de gebelik basından beri akıntım var ilk zamanlar şeffaftı daha sonra koyulaştı bazen sarı oluyor bazen yeşilimsi yani koyu sarı gibi oluyor ama ben normaldir diye düşünüyorum. Kaşıntı ve kötü koku yok çünkü. Sizde nasıl?
_sfye_ Medine_38 enfeksiyon ya da mantar vardır. İlla koku ya da kaşıntı olmasına gerek yom mutlaka gir doktoruna. Benim rutin tahlillerim de çıktı enfeksiyon yine. İkinciye antibiyotik kullanıyorum. Enfeksiyon daha riskli gebelikte, tedavi etmek şart dedi doktorum.
suleozturk Vicibici benim de aynı kötü koku ya da kaşıntı yok sadece akıntım yeşil ve idrarım bulanık. 36. haftadayım 22lerden beri böyle antibiyotikler fitiller kullandım ama geçmedi bir türlü kendi haline bıraktım artık. doğumdan sonra bakıcam çaresine.
handeozt8 Vicibici ya aynı benim de öyle burda çok gördüm sorun olan bişey diye bende korkuyordum yanma koku kaşıntı yok her kontrolde bebekte iyi illa beyaz mı olması gerekiyor ki ben benimki normal sanıyordum
Vicibici suleozturk olmazsa doktor bi kültür alsın o şekilde net çıkar ama mantar enfeksiyon flan olsa illaki koku kaşıntı veya idrarda yanma olurdu sanırım
Gllklncc Mutlaka test yaptırın, enfeksiyon çok önemli gebelikte. Erken doğuma,kanamaya,kesenin yırtılmasına vs yol açabilir. En iyisi teşhis koyulup tedavi edilmesi çok geçmiş olsun
Medine_38 Vicibici aynen bende öyle düşündüm sadece muayene tarihine kadar beklesem mi yoksa hemn mi gitsem acaba
Lahinnn Vicibici normal mantar enfeksiyonu gıbı kendıı gostermıyor hamırllıkte belırtı sadece yesıl akıntı dıyr bılıyorum mantarda hormonlardan veya annenın şekeri var ise veya magnezyum eksıklıgı vajıne ıcının nemlı olmasından tabıkı bende de var baya gecmıyor araştırmıştım
Vicibici handeozt8 gebelikten önce hiç sarı akıntım olmamıştı hep şeffaftı rengi sonra hamileliğimi öğrendim şeffaf akıntı oldu 4-5 haftadan sonra rengi koyulaşmaya başladı bende bunu gebeliğe bağladım tabi bilmiyorum herkesin fizyolojik akıntısı farklı olabilir doktora danışmakta fayda var 🙏🏻
Lahinnn _sfye_ enfeksıyon nasıl karar verdı doktorunuz bır de hangı ılacı kullandınız antıbıyotık olarak ?
Rabiaarslnts68 Bende de aynı akıntı hala devam ediyor kültür verdim herhangi bir enfeksiyon çıkmadı arada geliyor yeşile dönük bir akıntı doktorum birşey söylemedi herhangi bir kaşıntı koku yanma yok hamilelikten önce böyle bir akıntım yoktu bende gebeliğe bağlıyorum
handeozt8 Rabiaarslnts68 bencede hamilelikten ya idrar verdim çok su içiyorum her şey temiz çok şükür yanma koku vs de yok zaten hiç olmadı 🤲