Kızım 53 günlük. Üstünü çıkardım kustu diye. Üstten giymeli tulum giydirecektim. Başını giydirdim ağlamaya başladı. Bende hızla giydireyim dedim sol kolunda kendini çok sıktı galiba bilemiyorum. ( ama her zaman böyle yapıyor özellikle uykusu olunca) neyse altındaki pijamayı çıkardım. Her yeri mosmor. Korkudan ne yapacağımı şaşırdım. Bezini çok sıktım sandım. Bir açtım göbeğinden aşağısı mosmor ve deli gibi ağlıyor. Hemen üstüne giydirdiğimi çıkardım. Ondan mı oldu diye. Hala ağlıyor ve mosmor benden aşağısı hemen üstümü çıkarıp göğsüme doğru tuttum sakinleşsin diye yavaş yavaş susmaya başladı yüzü sapsarı oldu ruh gibi olmaya başladı çok sakin bakıyor şoka girmiş gibiydi. O ağlarken bende ağlıyordum tabii . Yavaş yavaş morluklar azaldı ama yüzü hala ruh gibiydi. O şekilde battaniye sarıp sağlık ocağına gittik eşimle. Dr muayene etti. Şiddetli ıkınma yaşamış dedi. Çok korktum kapalıyım ama O sağlık ocağına nasıl gittim. Anlatamam. Hiç başınıza böyle bir şey geldi mi başka nedeni olabilir mi? Oysaki Dr dan geleli 1 saat olmuştu pamukcuk ve pişik şikayetimiz var. Daha önce mi morardı yoksa o ağlamayla kendini mi sıktı ya da Dr dediği gibi bir ıkınma bilemiyorum. Öncesinde emzirmiştim. Kaka yaptı ben bitirsin diye üstünü değiştireyim dedim ve bu olayı yaşadık. Sağlık ocağı giderken de kaka yaptı. Ondan sonra yüzüne kızarıklık gelmeye başladı gibi.