Bugliiii yaa daha ne istiyorsunuz ne güzel , herkesin istediği şey , keşke bende böyle olsam , bebek iyi olduktan sonra niye taktınız ki kilo almamanıza onu anlamadım , ben 20+5 teyim 2.5 kilo aldım diye üzülüyorum 😭 keşke bende almasam , sizin genetiğiniz hep böyle miydi , yani yiyip yiyip kilo almayanlardan mısınız , yoksa çokta yemiyor musunuz , işin sırrı nedir 😅