Smyye1B Sunay_selcuk1 31+3üz öyle birşey olmadı cilt tonu ne kadar koyu olursa çıkar diyorlar bilemiyorum 😌
Busrosss Sunay_selcuk1 canım ben doğum yaptım. Bende çıkmadı hiç. İkiz kardeşimde çıkmıştı ama bende olmadı. Neye göre çıkıyor bilmiyorum 🤷🏼♀️
elzy7 Beyaz tenliyim, bebeğim kız. 12.haftamdan itibaren çıktı. Şuan 35 im boydan boya kopkoyu renkte 🤷🏻♀️
sedaozdemirr Sunay_selcuk1 Cinsiyeti erkek.ama cinsiyetle bir ilgisi yok bence.Herkesin vücudu farklı tepki verebilir.Kıyaslamamak lazım aslında.Doktor sorun yok dıyorsa yoktur👍🏻🤗
Sunay_selcuk1 daphnesmomm benim karnım da zaten daha yeni yeni belli oluyor o da son haftalara doğru çıkar belki 😂
Merve-0535 Sunay_selcuk1 benim bebeğim kız. Benim de çizgi oluşmadı 🤭 ama göbek deliği üstünde. Çizgi olacak olan kısım da damar var. Çizgi gibi ama damar 😂 haftam da 34+1
Pelinakcn Sunay_selcuk1 benim 12.haftadan itibaren belli olmaya başlamıştı çizgim özellikle alt karnımda oldukça belirgin
TugceArslan Sunay_selcuk1 Benm de yok 30 haftalık olmak üzereyim. İlk hamileliğimde kızımda çıkmıştı hemen. Ben de acaba erkek bebeğe hamile olduğum için mi çıkmadı diye düşünüyırdum. Sizib bebeğinizin cinsiyeti ne?
Evhamlianne92 Sunay_selcuk1 benimde 13. Haftada cikti erkek ama kizlarda da oluyormus bence fizyolojik ya kisiyle alakali
Ark Sunay_selcuk1 bende 23 haftalığım çok belirsiz çizgi var çıkar mı bilmiyorum o çizgi herkeste var ama görünür olması herkese göre değişiyor