Sunay_selcuk1 Kızlar göbek çizginiz var mı benim hâlâ yok 30+2 gün olduk arkadaşımın çıkmış göbek çizgisi daha 26 haftalık o bende mi anormallik var 😂😂 merak ettim
Mercan28 Sunay_selcuk1 bende daha önceden bu postu açmıştım merakımdan 7 haftalıkken çıkanlar bile vardı 😂
Barannbebek Sunay_selcuk1 benim de 23-24 gibi çıkmıştı yanlış hatırlamıyorsam. 38+6 yız şuan boydan boya.
Tazeannee000 Sunay_selcuk1 şöyle bir şey duymuştum erkek olursa çizgi olusuyomus kızsa olmuyomuş. Ne kadar doğru bilemiyorum tabi 🤷♀️ benimki kız 35 haftaligiz oluşması çizgi
Barannbebek Sunay_selcuk1 baran soyismimiz. Ama evet oğlum olacak inşallah. Cinsiyetle bir alakası olduğunu düşünmüyorum ben 🤗
sedaozdemirr Sunay_selcuk1 Cinsiyeti erkek.ama cinsiyetle bir ilgisi yok bence.Herkesin vücudu farklı tepki verebilir.Kıyaslamamak lazım aslında.Doktor sorun yok dıyorsa yoktur👍🏻🤗
daphnesmomm Sunay_selcuk1 benim de 12. Haftada filan belirgin oldu,36 haftalık hamileyim ortadan güzelce çizilmiş gibi bir çizgim var🥰 bebişimin cinsiyeti de kız🐣
Sunay_selcuk1 daphnesmomm benim karnım da zaten daha yeni yeni belli oluyor o da son haftalara doğru çıkar belki 😂
aslansmommm Sunay_selcuk1 Sunay_selcuk1 3. Ayda çıktı benim şu an 5. Ayın içindeyiz benim bebeğim erkek ama cinsiyetle alakası var mı bilmiyorum
seherunvr @"Sunay_selcuk1 cinsiyetle alakalı değil canım tamamen cilt yapısı ile alakalı esmer tenlilerde daha çok belirgin oluyo