Kizlar adet gunum 1 Mart. Kanda da idrarda da pozitifi gordum. Kan verdim doktorum fuzenli bi sekilde yukseldigini dedi. Randevu alip hastaneye gittim. 7+3′tum. Kese var. Kese boyutu da iyi denildi ama bebek ve kalp atisi yok 1 hafta sonra gel yine bakalim eğer yoksa kürtaj tarihi verelim dediler. Yarin hastane randevum var nolur dua edin. 1 hafta o kadar zor gecti ki.. Korku, endise, panik, stres…🥺 Rabbim bu kandil gecesinin yüzü suyu hürmetine dualarimizi kabul etsin. Dualarda bulusalim. Hayirli kandiller. 🌼