Hepinizin ağzına sağlık kızlar ne güzel şeyler düşünüp yazmışsınız hepsine ama hepsine dikkat edeceğim 🙏🏻❤️
Dün doktor kontrolüm vardı benim geç döllenme olduğu için doktor 4 maksimum 5 haftalık arasında olduğunu söyledi , bebeği görmedik boş gebelik riskinden bilgi vermek için bahsetti çok iyi niyetle bana bilgi verdi ama ben dağıldım tabi orada o ihtimalleri düşününce şuan tek düşüncem bu oldu o yüzden buralara bir şey yazamadım. İnşallah geç döllenme olduğu için görünmemiştir bize bayramdan sonraki cts tekrar gideceğim inşallah güzel şeyler duyarım ve onu görürüm 🙏🏻