heleminnosminnosminnos ben 36. Haftanın içindeyim. 32. Haftadan sonra acayip kalorili kahvaltılar, çikolatalar, akşamları mutlaka yemeğin yanında makarna falan yemeğe başlamıştım. Geçen sıcak günlerin birinde pide yedikten yarım saat sonra ayağım 3 katına çıkınca derhal diyete başladım. Aman diyeyim dikkat edin. Şimdi kahvaltıdan da akşam yemeğinden de aç kalkıyorum resmen. Sıfır tuz, az çorba, biraz protein yanında salata ve yoğurt yiyorum. Arada atıştırmalık kuru meyveler ve tuzsuz kuruyemiş yemeğe başladım. Ödeme çok dikkat edin ne olur. Zaten illa ödem topluyoruz, yediklerimizle çoğaltmayalım iyice 🙏