Hanımlar biliyorsunuz iki hafta önce kadar özel doktora gitmiştim adet gecikmesi şikayetiyle bana polikistik over sendromu teshisi koymuştu bugün de devlet hastanesine gittim randevu alıp hormon testi yapti değerlerin gayet iyi durumda stresten de gecikiyor kendini bir konu üzerinde sürekli düşünüp streslendirme tarlusal kullanmissin zaten bir tur daha vermek istemiyorum dedi adetin gelmesini bekle bir sıkıntı yok dedi