nesenese YeninesilAnne 😂 dimi ya en azından bebek için devam etmeliyiz. Benim ilk dogumum normaldi. Simdi ikincide normal olursa sancim baslayinca temizleyip gitmeyi düşünüyorum hastane çantama da jilet koyim diyorum orada belki tekrar yapma imkanim olur
Birfasulyeannesi nesenese bende lazere gidiyodum ama şu an jilet kullanıyorum göremiyorum aynayla zar zor 😅 eşime yaptircam gelsin de
Mrvmerve01 Hanimlar bu jileti nasil yapiyorsunuz anlayamiyorum Bikini bölgesinde düz yerler için tamam ama dudak kenarları ve içleri, vajina etrafı, vajina makat arası jiletle nasıl oluyor Jilet kesmiyor mu yumusak ve ince deriyi
nesenese Guncem pürüzsüz falan olucak demiyorlar. Yani ben ilk normal doğum yaptim kimse bisey demedi o zamanlar agda yapabiliyordum yapamadigim yerleri jiletleyip gitmiştim ama ebeye doktora göre değişiyor ki bişey demezler bence sonuçta karnımızı burnumuzda etilip almamiz bile zor onlarda halden anlarlar
Gny18 nesenese canim ben ikiz bebeklere gebeyim riskli gebelik surekli kanama şikayetim var. Daha gecenlerde gittim agda yaptirdim o kadar inledim zirladim bisey olmadi cok sukur bugunde doktor kontrolum vardi hersey yolunda dedi. Sende az dayansan kendini fazla germesen bisey olmaz Allahin izni ile. Jilet daha tehlikeli hem kasinti yapiyor ister istemez hem karnin buyudukce nasil goreceksin alt taraflari cok egilip kalkmak daha tehlikeli dedi benim doktorum kanamam oldugu icin.
nesenese Gny18 olsun ama size bisey olmadi diye ben bebegi riske atamaam çünkü farkli doktor ağda önermiyor. Ayrinca kendm yapamadım kuaföre de ağda için gitmeyi tercih etmiyorm. Kaygan jiletler kaşıntı yapmıyor yani bende en azından. kanama riskim yok ama eğilip kalkmayi doktorum tavsiye ediyor zaten jilet için eğilmek de sıkıntı olmaz sanırım 😂