nesenese canim ben ikiz bebeklere gebeyim riskli gebelik surekli kanama şikayetim var. Daha gecenlerde gittim agda yaptirdim o kadar inledim zirladim bisey olmadi cok sukur bugunde doktor kontrolum vardi hersey yolunda dedi. Sende az dayansan kendini fazla germesen bisey olmaz Allahin izni ile. Jilet daha tehlikeli hem kasinti yapiyor ister istemez hem karnin buyudukce nasil goreceksin alt taraflari cok egilip kalkmak daha tehlikeli dedi benim doktorum kanamam oldugu icin.