papatya82 Kızlar şimdi gittim tereddütte kaldım çünkü ilk kızımda ocakta ve Şubat’ta olmuştum tek doz yeterliymis bana sizinde bilginiz olsun
Esmerimm- papatya82 ilk gebeliğim 1. Doz aşımı 20. Haftada oldum ikinci dozu 1 ay sonra gel dedi 24+4. haftada oldum
zehraduman papatya82 ilk doz için 20. Haftada gittim ikincisi için de 1 ay sonrasına çağırdı. 20 ile 22 haftalar arası oluyor ilki diye biliyorum
zehraduman Guzelhayat o biraz bünyeyle alakalı ben aşıdan çok korkuyorum ve her aşıdan sonra muhakkak bir kaç gün ateş halsizlik vesaire oluyor ilk dozdan sonra 3 gün kol ağrısı hafif ateş ve halsizlik vardı hasta gibiydim 4.gün hiç bir şey kalmamıştı
handeozt8 3 gün önce oldum ayyyy hala kolum çok acıyor kaldıramıyorum üzerine yatamıyorum 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️😱😢
Kadriye__ papatya82 ben 20 haftalıkken oldum bir ay sonra gene gel 2. Doz İçin dediler şimdi nasipse cuma günü gidip 2.dozu olacağım