Zuhalsareelif 9 mayis
Zuhalsareelif evet evet bende de oluyo ve inanılmaz baskı var bazen şimdi çıkacak diyorum
2erkekannesiiimm bende 36+2 oldum bayramdan sonra hazırlamayı düşünüyorum