Kızlar bende 35 haftalık oldum sezeryan olacağım. Fakat çatı muanesi kesinlikle olamıyorum olamayacağım da korkuyorum olmuyor bakamıyorlar. Bu arada hastaneden yeni taburcu oldum nst de sancım çıktı yatışım yapıldı 1 gece ciğer geliştirici haplar kontrol altındaydım. Dün taburcu oldum şükür maf oldum ama.. sizce açılma olmuş mudur karnımda sancılar bir tık devam ediyor