zeynepp1 cigili91 4 cm ile 1 haftadan fazla gezdim😅 sancılarım başlayınca hastanye gidene kadar 7 cm olmuştu bile ve ben 7 den sonra hissetim bir kaç saate doğurmuştum zaten
momofkaan @cigili91 zeynepp1 peki hamilelik süresince doğumunu kolay olması için birşey yaptınız mı? Yiyecek veya hareket egzersiz tarzında? 33 haftalık olduk bende yapayım ne yaptıysanız fkdkdkdk
cigili91 momofkaan 1 haftadır hurma yemeye başladım canım günde 1 tane abartmadan. Bazen de squat yaptım ama o da hergün düzenli değil aklıma geldikçe ara sıra bence hurma etkili ama 😉😉
zeynepp1 momofkaan 😁 bol hurma yedim her akşam bacaklarım sızlayana kadar yürüdüm ve asansör hiç kullanmadım 5 kata herzaman yürüyerek çıktım bunların faydası oldmu bilmem ama çok şükür çok zor bir doğumum olmadı sadece kızım geç geldi42 de
Keho2626 cigili91 bende 37+7 de gittim 2 cm açılmam vardı ama sancım da vardı acile gittim öyle öğrendim beni de eve gönderdiler yarın tekrar kontrol var bakalım tekrar açıklık oldu mu çok merak ediyorum 🙈😘
Tazeanne0134 cigili91 sağlıkla gelsin canım çabuk açılma kişiden kişiye değişir ben 4 cm açılma ile suyum gelipte acil sezeryana alındım inşallah sende öyle olmaz
cigili91 Tazeanne0134 neden sezeryana alındın canım? sağlıkla gelsin de önemli değil ben biraz ağırlaştığım için acele ediyorum meraktan yani yoksa önemli olan bizim sağlığımız🙏🏻
Tazeanne0134 cigili91 3 cm açılma ile doğum başlamamış diyerek eve yolladı 1 saat bile geçmedi suyum geldi oğlum kakasını yaptığı için mecburî sezaryen oldum canım
CansuDRY cigili91 Hastaneye kontrole diye gittim. 3 cm açıklık vardı. 4 saat sonra da doğum yaptım ama hissetmesem de benim sancılarım başlamış. Son yarım saate kadar hiçbir şekilde sancı hissetmedim ayrıca.
Emine003 cigili91 canım bence bu gece tutabilir ağrıların sağ salim kucağına alırsın bebeğini inşallah 🤲🤗
cigili91 Emine003 inşallah bakalım oğlum ne zaman gelmek istiyorsa heyecanla bekliyorum cok teşekkür ederim 🥰
Zeynppppp cigili91 aa 4 cm le beni eve bırakmadılar muaneye gittim doğum başlamış tehlikeli eve bırakamam seni demişti doktor ama ertesi güne doğurdum ben gittiğim gün yatış verilmişti sabahtan
cigili91 Zeynppppp valla bana normal hayatına dön sancıların sıklaşınca ararsın dedi hastane eve yakın zaten 😬
Zeynppppp cigili91 eve yakınsa iyi yetişirsin takip et bakalım bi duş falan al açılman kolaylaşsın hurma falan yede bende anlamamıştım açılmalarımı 😂😂😂🤦🏻♀️