Karaaslan Lütfen şu güzel gün hürmetine dualarinizi bekliyorum doğum başlasin artik vucudum son deminde hayirlisiyla gelsin minnak oğluşum 😔 dua edin lütfen doğumdanda ekstra korkuyorum çünku. Hayirlisiyla atlatalim şu evreyi Tum hamişler olarak 🙏
Kelebekbusra Karaaslan ah aynısı bende rabbım ısteyen herkese acilen mubareken bir şekilde nasıp etsın açılmalarımız olsun bır avazda kandıl hurmetıne bu gece kadır gecesı hurmetıne rabbım dogumumuzu nasıp etsın
Neslikra06 Karaaslan hayırlısıyla alalım inşaAllah kucağımıza hepimiz kaç haftalıksın bende de tık yok ya 38+3
Mrvsmt2502 Karaaslan 41+4 te doğum yaptım bol bol yürüyüş yapın tempolu yürüyün bebek kanala iniyor. Merdiven inin çıkın acyivating labor yapın her şeyi denemiş biri olarak bunlar daha çok etki etti
pusatmom35 Karaaslan 32 den beri baş aşağı pozisyonda karnım da aşağıya düştü son 3 günüm kaldi ama benim de oğlum gelmiyor. İnşallah bugün doğururum başka bisey istemiyorum
Kelebekbusra Karaaslan benimle bas asaagı pozisyonda 39-5 ım doktor cuma seseryan dıyot sunı bıle yapmam dıyor devlet daha gunun var sunı olur dıyor sadece acılmam yok oda olursa herkes guzel olacak bırbırımıze dua edelım normal sekılde dogum yapalım bııznıllah
ahilem Karaaslan bende bekliyorum 39 haftalık oldu artık bir an önce sağlıkla bebeğimizi kucağımıza alırız inşallah güzel bir doğum nasip etsin rabbim