Rabiaaa46 Seherkarakaya hayır yok beklemeye gerek yok gelişimini tamamladı dedi bende çok ağırlaştım zaten gelesi yok yoksa
Melekistan Seherkarakaya bende suni ile yaptım ama hiç yatmadım size böylemi söylediler aksine hep topun üstündeydim
Melekistan Seherkarakaya hayır serumla değil aşağıdan rahim ağzına fitil yerleştiriyorlar ipi dışarda kalıyor küçücük birşey tampondan bile küçük yani size hiç bir etkisi yok hareket etmeniz için
Melekistan Seherkarakaya yok çatı muayenesi oldunuz mu hiç ondan daha kısa sürüyor anlamıyorsunuz bile
Mommce Seherkarakaya canım bende 38+5 haftaligim bayrama denk geldiği için doktor izne çıkacak o yüzden 40 haftalık olunca acile gel nst çektir açıklığına bakılsın dendi belirtin olmasına gerek yok dedi. Acildede doktor var ona göre yönlendiriyorlar zaten
Melekistan Seherkarakaya Allah hayırlı doğumlar nasip etsin hiç gerek kalmadı o zaman suniye haber edin bize de ♥️🌸
Seherkarakaya Melekistan dün akşam 4 te gittim hastaneye 6 cm açıklığım vardı saat 6 da 8 cm ile doğum yaptım çok şükür canim
Antevortes Seherkarakaya ya cok sevindim darisi hayirlisiyla bizim basimiza. Nasildi sancilar hizli ilerlemis baya
Mommce Seherkarakaya ayy maşallah. Allah analı babalı sağlıkla büyütsün. Darısı bizim başımıza artık 😘😘😘😍😍
Zeynep_60 Seherkarakaya ben 40+3 de doğum yaptım yani cuma günü dün🥰korkma erkek çocuksa geç geliyor ♥️
Esramucizede Seherkarakaya 40hafta oldum 40+1de suyum geldi nişanim bu gece doğurdum içini ferah tut hareket yap