Deletedmon099282 Tugbakaraer tam beş haftalıkken gittim keseyi gördük ama bebek görünmedi doktor bu haftada görünmez dedi iki hafta sonra kalp atışı için tarih verdi siz ne yaptınız
NurEmree Tugbakaraer slm bende 4 haftalık gebeyim hayırlı olsun bu arada 🥰 kan beta hcg değeriniz kaç çıktı sizin
Tugbakaraer Zahide94 Teşekkür ederim evet bugün ilkkez kontrole gittim gözüktü 10 gün sonra da kalp atışı için gün verdi
Flz-cner98 Kızlar bat 28 nisan. Pazar günü kan verdım 65 çıktı. Dün tekrarladım 206 çıktı adet günüm henüz yarın sizce nasıl değerler
annenadorella Flz-cner98 benim değerlerim de öyleydi adet olmadan 1 gün önce 37 ydi 2 gün sonra 90 lardaydi 2 gün sonrasında 200 lerdeydi şuan 25 haftalık hamileyim hayırlı olsun inşallah 😊🙏🏻
Nurazade annenadorella kuzu oncelikle tebrik ederim adet olmadan 1gun once peki 37 bir deyerle idrarda cikarmi
Zahide94 Benim de üç gün geçince 846. Bugün verdim bi de. Çok kasık ve bel ağrım var kese gözükmeyince dış gebelik olabilir dedi ama daha 4+6 olduk. İnşallah değerim bugün iyi çıkar. Niye öyle söylediler ama hiç bilmiyorum
Sehrbnon12 Zahide94 canınızı Bosuna sıkmayın 5 degeriniz 2000 ustundeyse kese rahatlıkla cıkar merak etmeyin 5 haftalıkken görünür zaten
CansuMasal27 @Tugbakaraer adetime 7 gün vardı kan testi verdim negatifti sonuç adetim 2 gün geçikti günü gününe adet olurum hep hiç şaşmaz acaba bende test yapsam mı çıkar mı ki
sahin17 CansuMasal27 adet olmam gereken günde kan vermiştim ve çıkmıştı benim, ilk o değeri bilmiyorum ama doktor hamilesiniz demişti
Tugbakaraer CansuMasal27 bence kan testi ver canım en iyi sonuç orda belli olur geç döllenme olduysa belki 7 gün önce sonuç negatif çıkmış olabilir rabbim gönlüne göre versin
CansuMasal27 @Zahide94 hayır idrar da denemedim eczane uzak bir ilçe de oturuyoruz kan da negatif çıkmıştı bundan 10 gün önce ondan dolayı umudumu kesmiştim
Deletedmon099282 Yani kızcağız beş haftalık gebelikle ilgili gönderi açmış altına gelmişsiniz alakasız bir şekilde beta değerlerinizi konuşuyorsunuz ne bencilce. Keşke bunun için ayrı siz gönderi açsanız!
Tugbakaraer Deletedmon099282 bende bugün gittim doktor 5 haftalık dedi keseyi gördük bebek şuan görünmez çok küçük dedi 10 gün sonra tekrar gel dedi kalp atışı için sanırım
Deletedmon099282 Tugbakaraer bana da bi parıltı var o bebek büyük ihtimalle dedi inşallah öyledir inşallah boş gebelik değildir :) 7 Mayıs a randevu aldım inşallah kalp atışını duyarım siz de duyarsınız ❤️
Tugbakaraer Deletedmon099282 İnşallah canım gönlünü ferah tut çok küçük olduğu için gözükmez dedi banada kötü düşünme bende çok evhamlıydım ya kese görünmezsem ya bişey olursa diye birde kasık ağrım çok oluyordu doktor kanama olmadığı sürece normal dedi iyi düşünelim iyi olsun
Tugbakaraer Deletedmon099282 canım kese kaç mm sende bi kaç yazı okudum kafama takıldı ama doktor bir şey olsa illaki söylerdi yani
Deletedmon099282 Tugbakaraer inşallah Allah’ın izniyle her şey yolunda gider 😍 çok az kahverengi akıntım gelmiş bugün doktor problem değil dedi bakalım bizi neler bekliyor 🥰