Ozlmm_1 heleninannesi06 benim de cuma son kontrol haftaya bayramdan sonra doğum olacak Allah izin verirse ,ben de sezeryan olacağım bakalım nasıl geçecek ☺️
heleninannesi06 Ozlmm_1 Allah yardımcımız olsun hepimizin 😃 inşallah hemen toparlaniriz çok kolay geçer ben çok korkuyorum 😩😃
uzaldlal MerveeD hep senin adın kalmış bemim aklımda aynı gittik seninle ne çabuk geçti 9 ay anlamadım 😂 9 mayısa gün aldım bende 😬
MerveeD uzaldlal yaa sezeryan olsaydım benımkı de 9 mayısta olacaktı 😍 bakalım ne zaman gelmek isterse bebişler. Saglıkla gelsın ler 🙏🙏
Ozlmm_1 heleninannesi06 amin canım inşallah ya aynen ben de çok korkuyorum ama yapacak bir şey yok bir şekilde bu dünyaya gelecek bu bebişler 🥰
Melekk-911 heleninannesi06 evet ilk doğumum da hemşire bastirmisti ,elini tuttum yapma diye .hasta bakıcı da benim elimi tuttu engel olmayım diye. Ağrıdı ama rahatlattı.ikinci bastırma da o kadar agrimamisti. Hemşire bunu yapmak zorundayım yoksa kotulesirsjn dedi. İçindeki pis kanı bosaltiyor .spinal olanlar o ağrıyı hissediyor mu acaba ? Hani uyuşuk oluyorlar ya
heleninannesi06 Melekk-911 ay hiç bilmiyorum ki ilk deneyimim olacak benim inşallah hissetmiyoruzdur 😃😩
Kbraylmz1 Melekk-911 oyy ne güzel sizi rahatlatmış beni mahvetti 20 gün onun ağrısını çektim ben neredeyse. Dikiş agrım hiç olmadı sayılır ama iç dikişlerimin uç kısımları biraz acıyordu.
Tazee-annee heleninannesi06 biz yarına aldık günümüzü 😍 hemşireler seni kaldırmaya gelene kadar yapabilceğin bişey yok canım kalktıktan bol bol yürü cabuk iyilesirsin agrıyo acıyo deyip bırakma yürümeyi ne kadar cok hareket edersen o kadar cabuk geçiyo acısı 🥰 doktorundan bişey istemen gerekmiyo herseyi yapıyolar zaten 🥰😍
heleninannesi06 Tazee-annee ayyy yarın mi doğum 😌😌 edeceğim ya yürüyeceğim kesin en büyük isteğim hemen toparlanmak 😃
Nurayefem heleninannesi06 ne zaman gun verdiler benim 2. Hamileligim haftaya 32. Haftada gidecegm gun verirlermi erkenmi acaba
Ummu88 Benimde ogluslarima kavusmama son 5 gün, 06.05. icin sezeryan olacagim inşallah 🙌 25 haftalikken serklaj oldum bugüne kadar gelmeyi hic düsünmemistim cok sükür yüze yüze kuyruguna geldik. Allah herkese hayırlı saglikli dogumlar nasip etsin inşallah