heleninannesi06 evet ilk doğumum da hemşire bastirmisti ,elini tuttum yapma diye .hasta bakıcı da benim elimi tuttu engel olmayım diye. Ağrıdı ama rahatlattı.ikinci bastırma da o kadar agrimamisti. Hemşire bunu yapmak zorundayım yoksa kotulesirsjn dedi. İçindeki pis kanı bosaltiyor .spinal olanlar o ağrıyı hissediyor mu acaba ? Hani uyuşuk oluyorlar ya