S1907 tospikaskim canım kendin diyosun eşinde sende poztifsin yani senlik bişey yok,,sen negatf olsn ztn yapılrdı,bnu olmayacaksın
S1907 tospikaskim sen pozitif olduğun için sormamıştır,kan uyuşmazlığında annenin negtif olması gerekiyor,
Fatos0660 tospikaskim anne adayının kanı negatif olursa eşinizde pozitif olursa kan uyuşmazlığı olur bizde var mesela 28 haftalık iken iğne vurduruyorum.. Ama sizde kan uyuşmazlığı yok