tospikaskim zaten bilmn çok bişey değiştrmycek merak etme, tahll yapmamlrı bişy değiştrmyor, gebelikte kanaman olursa kan uyuşmazlğn varsa 23, haftada iğne olyosn ,eğer kanaman olmazsa bebek doğunca eğer babasınn kan grubunu alrsa o zmn seni kormk için iğne yapıyolr yani ekstra bişey olmyor merk etme