Kucukanne35 ay kuzum özür dilerim niyetim seni korkutmak değildi daha düşünceli bir yorum yazabilirdim . Ama şöyle söyliyeyim 6 ayı geçmemize rağmen biz ben hergün mide bulantısı için ilaç içiyorum içmesem sürünüyorum . Eczaneden ilaç almaya eşim gittiğinde bile eczacılar halamı kusuyor yazık normalde 3 aydan sonra rahatlar diyor . Benim anne tarafımda genetik kusmak , ablamda doğum yapana kadar su içse kusuyordu , sende öyle olmaz büyük ihtimalle her hamilelik değişik sonuçta 🥰