mucizemizibekliyoruzz Sibel01 benimde 2.6ydı şimdi 2.4 olmuş. Daha 29. Haftadayız. Progestan kullanıyorum vajinal bakalım inşallah zamanında gelir bebeğim 😊
Sibel01 Sevdhusna Belissima Ozlem16092018 Rasev Mrymarvs Dilekerkan0705 AlyaduaMehmetfatih sydv EsraAltun Yasemininannesi VergiliBirsenTolga Hilal1234 Denizpekdal Aysece Belissima Sağlıklı doğsunlar da erken ya da geç fark etmez kızlar 😍
Belissima Sibel01 doğsada sevsek, doğduktan sonra nasıl bakıcam edicem korkusu endişesi sardı benide 🙄
Sevdhusna Belissima canım doğsunlarda onlara bakması öyle güzel ki sakin merak etme zevk le bakacakn minik minik elleri ayakları:)