mucizemizibekliyoruzz hiç bişey kullanmadım canım. Aşırı bi kisalik yoktu olması gereken 30 ve üzeriymiş benim 27lerdeydi sonra 23lere düştü ama şuana kadar geldik. Doktoruma her gittigimde soruyordum var mı açılma kisalik ne durumda diye gerekirse ciğer geliştirici iğne vurulmak bile istedim ama doktorum gerek olmadığını söyledi