Merhaba 🙂 daha henüz 13 haftalık olduk ama agir eşyaları şimdiden dusunmeye başladık sizler ne yapmayı düşünüyorsunuz ? Ya da onerileriniz sallanabilen park yatak mi yeterli olur sadece yoksa IKEA beşik birde küçük sallanan anne yani sepet beşik deniyor galiba onlardanmi 🙂