Withminou AysenurDogruol benimde belim ve kasiklarim agriyor bugun bi de sarimsi bi akinti geldi biraz fazla nisan midir bilemedim. Ayakta is yaptim bugun biraz ondandir herhalde diyorum ama
Withminou AysenurDogruol iste nisan mi emin de olamiyorum ki pembe yada kirmizi degil. Ama normal akinti gibi de degil
aysesakaryaa Withminou benimde öyleydi sonradan dün gece 2 kişi parmak soktu nişan geldi suyumda azalmıştı
aysesakaryaa AysenurDogruol sancınız olursa beklemeyin benm az vardı ama suyu azalmış sezeryana aldılar
AysenurDogruol aysesakaryaa ilk doğmumda kontrole gittiğimde sancı çıktı diye yatış vermişlerdi senin en son kontrolde suyuna bakmadılar mı ki
Withminou aysesakaryaa valla bu gece acile gittim benimde cati muaynem yapildi 1 parmak aciklik var dedi ama sanci yokmus hayirlisi
aysesakaryaa AysenurDogruol kontrolda suyum iyi dedi bi hafta sonra çağırdı gittiğimde cok az kalmıştı
duygucelebi Nazirellam valla postun sahibi doğurmuş ben de şimdi kontrole gidiyorum bakalım hakkimizda hayırlısı ben de belki doğurur gelirim:) Hepimiz sağlıcakla kucaklarımiza alalım inşallah 🙏