mavininhertonuu Merhaba kızlar bizimde kan uyuşmazlığımız var okuduklarımdan hiçbirşey anlamadım ama doktoruma söylemiştim uyuşmazlık olduğunu, şuan 7 haftalık o bilgilendirir herhalde ilerleyen zamanlarda, rabbim şifa bekleyenlere şifa olsun inşallah
Nahirep mavininhertonuu kanamanız yada düşük riskiniz olmadıgı sürece 28. Haftaya kadar bekliyorlar sonra kan testi yapıyorlar test negatif se kan uyuşmazlığı iğnesi yapıyorlar pozitifse riskli gebelik oluyor doktor gözetimi altında oluyorsunuz
Ozgekaraoglu mavininhertonuu ayda 1 kere indirek coombs testi isteyin bence. Devlet hastanesinde hep kendi agzımla istiyorum çünkü kan uyuşmazlığımız var coombs bakabilirmiyiz diyorum. 2 sefer de gidip acilde bu sekilde verdim 🙏🏻
mavininhertonuu Ozgekaraoglu Sağlık ocağında olmuyor sanırım bu test, en iyisi ben de sizin gibi düzenli randevu alıp devlet hastanesinde yaptırayım
Ozgekaraoglu Nahirep çok sevindim sizin adıniza , umarim benimde 28. Haftaya negatif olarak girer 🙏🏻 gittigim gibi iğnemi olabilirim