rkyycbnn şöyle ki oğluma hamileyken 3 kere özelde test yaptırdım , ⅛ pozitif 1/16 pozitif vs gibi çıktı sonuclar , en son 3. Yapılan değer bozuk cıkınca doktorum zeynep kamile gitmen lazim acil demisti. Orda 4. Defa bakıldı negatif dedi lab. Bazen karısıklık oluyor filan dediler. Neyse 14 15. Haftada dedigim gibi içerde kanama oluşunca iğneyi oldum ben. Bu hamileligimde ilk zeynep kamile gittim kanı ikili tarama testini yaptırdıktan sonra verdim. Çıkmadan değer kaç olursa geleyim dedim , anlamadilar bende açıkladım oğlumda sonuclarim bu tarz cıkıyordu filan dedim. Bana pozitif yazarsa hemen gel dediler. Bugun geçen gittigim doktorun asistaniyla konustum , sonuc negatif yaziyor dedim 2 hafta sonra gelin dedi. Haftaya gelsem dedim iğneyi 28 de olucaksiniz negatif cikarsaniz tekrar diyince tamam dedim 😌 insallah negatif olarak devam ederde kazasız belasız olurum iğneyi . Siz kucagınıza aldinız mı bebeginizi , kan grubu ne oldu 🙏🏻