Gamzeates zamloss123 ben de öyle ama iyi olması bile içimi çok sukur rahatlatıyor biraz da sorularım var doktora cokca en çok onları cevap almak için bekliyorum sabırsızlıkla
Gamzeates Biyiklikedi oh maşallah ben de kilosunu boyunu sormayı unuttum 26+3 te gittim 27hafta ile uyumludur yazıyor boyu ama mm yazmamışlar hesaplayamadım 11 gün sonraya randevu aldım 🙈😂😂
Biyiklikedi Gamzeates Bende boyu soramadım daha önce bi sordum farklı doktor söylemedi o yüzden çekinerek sordum. Ama boyu uzun olacak dedi. İnşAllah öğrenirsiniz
Vicibici Mustafam2022 zaten o haftalarda net bişey demiyolar biz dün gittik erkeğe benzetti ama 16. Haftayı bekleyelim netleşir dedi
Gamzeates zamloss123 ya iyi yaptınız ben de 11 gün sonraya tekrar randevu aldım boyunu kilosunu sorcam ileri de mi cıktı haftasından yokss randevuyu mu attı
zamloss123 Gamzeates haftasından ileri çıktı canım ben son adet tarihimi bilmiyordum düzensizdi de zaten. Bayramdan sonra ultrason fotoğraflarını getir tam net hafta belirleyelim dedi. 32 diye biliyordum 34 dedi
Snmdrm Gamzeates bende cumartesi gidicem 16. Haftaya girdiğimiz gün gösterirse cinsiyeti öğreniriz demişti 😁🧿
Snmdrm Gamzeates değişebiliyor bazen yanlış gorebılıyorlarmış detaylıya kadar kendimi kaptırmayı düşünmüyorum bakalım 😃 tanikide soleriiimmm
yabansena Vicibici Allah gönlünüze göre versin ☺️ Darısı bana. 3 kızdan sonra değişiğini nasip etsin inşallah.