Gamzeates Heyecan var mı bebişim özledim neler diyecek doktor meraklıyım sizler nasılsınız bebişlerimiz de iyidir inşallah ❤️
Vicibici Gamzeates bizde cinsiyet öğrenmeye gidiyoruz insallah 12 hafta olduk ☺️ Büyük ihtimal cinsiyeti belli olur demişti heyecanla bekliyoruz yarını 💃
Nurcanyks Gamzeates bugün gittim kontrole devlet Hastanesi’ne gidiyorum o kadar çok ilgisizler ki insan sinir oluyor gerçekten malesef her zamnada özel hastaneye gidemiyorum 😒😕
Biyiklikedi Gamzeates Bende yarın gideceğim devlet hastanesne gidiyorum. 32 haftalığım çok merak ediyorum neler diyecek, 30 da gittiğimde 2 hafta sonra gel dedi
Eda14momyy- Gamzeates Heyecan dorukta karmakarışık duygular mevcut 37+5 oluyoruz yarın ve kızımı görmeye gideceğim belki de son kontroldür kim bile bilir ☺️😇😇
Gamzeates Vicibici ya hadi bakalım hayırlı haberlerle gelin inşallah ben oğlumu 12+2 de öğnemiştim ikili tarama da kızım 15+4 te netleşti 🙈
SbhtYlmz Bnde 11 haftalığım yarın kontrol günüm ikili taramam yapılacak çok heycanlıyım tabiki bebeğim büyüdümü nasıl görünüyo neler sölicek dr um
Vicibici SbhtYlmz bana 12. Haftada belli olur hem de tarama testini yaparız demişti ☺️ Bence 9.haftada gittiğimde cinsiyeti tahmin ettiği için böyle bisey söylediğini düşündüm açıkcası
zamaneannesi80 Ben bugün gittim 10+1 derken 10+3 çıktı fındığım☺️ Bayramdan sonraya hem ikili test hemde cinsiyet tahmini için gidicem. Normalde 8. Haftadan sonra 1 ay sonra gel dedi dr ama ben dayanamadım gittim bugün 😂
Gamzeates zamaneannesi80 haha ben de öyle yapıyorum hiç bir ay beklemiyorum AA karıştırmışım diyip gidiyorum 😂😂 hayırlı haberler alın inşallah ❤️❤️
Gamzeates Nurcanyks haklısınız ben de devlette takipliyim yarın ki doktorum inşallah konusu ilgili olur diye dua ediyorum ben de her zaman özele gidemiyorum maalesef
zamloss123 Gamzeates yarın benimde randevum var çok heyecanlanıyorum her gittiğimde devlette olduğu içi pek göremiyorum ama olsun
Gamzeates zamloss123 ben de öyle ama iyi olması bile içimi çok sukur rahatlatıyor biraz da sorularım var doktora cokca en çok onları cevap almak için bekliyorum sabırsızlıkla