Ben gebelikten önce kestirdim şaçlarımı planlı olduğu için 😂 dişimi çektirdim ehliyetimi aldım ertesi ay bebiş haberi 😂 planlı derken tüp bebek olduğu için öncesinden hallettim 🤭 ama böyle hurafelere inanmıyorum tabi saçımı boyatmak istiyorum hatta ama kimyasaldan dolayı vazgeçtim hurafelerden değil 😌😂