2erkekannesiiimm Rose93 ben ilk 1 aylıkken komple açtırıp boyattım saçımı şimdi 8 aylığım tekrar boyatmak istiyorum doktora sordum açtırıp boyatabilirmiyim dedim bebeğe zararı olur mu dedim zararı olmaz dedi bakalım
Rose93 2erkekannesiiimm ben boyatmaktan korkuyorum sen actirtmissin🤣aslında aralara ışıltı falan istiyorum, lifting istiyorum ama cesaret edemem heralde o kadar doğumdan sonra artık.
Rose93 Sekr5 kuaför ortamın da boyaticam canım mecbur maruz kalınıyor,kendi islemim bitene kadar balkonda falan takılırım artık.
Sekr5 Rose93 ozaman biraz sakıncalı olabilir birde onlar çok kimyasal kullanıyor ben kendim bı boya alıp kullanacaksın sandım bence çok zorda değilsen doğumu bekle derim kuaför ortamına minigimiz sokma