Rose93 Kizlar 28+5 oldum,çok beyazlarım var bayram için boyatmak istiyorum,doktorum boyatabilirsin dedi ama içimde rahat değil boyatan var mı?
Dilan157 Rose93 benimde doktorum boyatabilirsin dedi fakat bitkisel olmali dedi. Ben 3 ayim bitince boyadim bi kere, 2 gün oncede Bayram icin boyadım cok fazla beyazim vardi. Güzel kapandı. Boyayabilirsin ben bi zararini gormedim istersen kullandığım bitkisel boyayida soyleyeyim. Ben cok memnun kaldim icerigi cok iyi zaten hic kokuda yoktu
Elifki Rose93 Ben 24. haftada yani 1 hafta önce boyadım bitkisel boyayla bir zararını görmedim çok şükür
Rose93 Dilan157 çok sevinirim markasını paylaşırsanız,ben hiç boyatmadim ama artık iyice beyazlar parlıyor rahatsız oluyorum çevremde birçok insanda hayır boyatma diyor tereddütle kaldım.
Limonzeytin Dilan157 banada söylermisin marka bitkisel ise bende düşünüyorm yoksa normal boyalara çok güvenesm gelmiyo
Tuba2949 Dilan157 Selam banada boya markasını söyler misiniz. Benim şuan 2 aylık 3. Aydan sonra boyayabilir miyim yani.
Elizzannesi Bitkisel boya ile boyatabilirsin 5. Aydan sonra sıkıntı olmuyir diyir doktorlar ben de boyattim beyazım coktu hatta 1 2 güne yine boyatacagim
Dilan157 Rose93 herbatint markasını aldim. Saçıma uygun olan rengi aldim tabi ve gerçekten bitkisel cok güzel bi boya. Bide şunu söylemek istiyorum benimde saçlarımda aşırı beyazlar vardi gebeligim yeni diye 3 ayda cok beyazim olmusfu saçımı boyattktan sonra o beyzalarin kapanmasi beni cok mutlu etti gebelikte anne psikolojisi cok önemlii bence bebege bi zarari olmaz iciniz rahat olsun..
Dilan157 Limonzeytin internet üzerinden aldım en uygun fiyatli sitelere bakın. Bide sacinizin rengini tutturmak icin renk kartelasina bakin ben öyle yaptim , zaten sürekli saçımı boyadigim için rengi tutturmak zor olmadi
Dilan157 Tuba2949 yazdım aslında bakabilirsiniz. Herbatint marka kullandım. Yani doktorum herhangi bi zararu yok dedi yalniz dedigim gibi bitkisel olmalı. Benimde korkularim vardo diye ilk 3 ay boyamadim ama 3 ayim bitince hemen boyadım aşırı beyazım vardı ve mutsuzdum ..
Sekr5 Rose93 canım ben hamileyken 4.ayimda boyadım şuan bebişim doğdu herangi bı sorunumuz yok çok şükür açık alanda yap kokusunda kalma yeter bence
Rose93 Sekr5 kuaför ortamın da boyaticam canım mecbur maruz kalınıyor,kendi islemim bitene kadar balkonda falan takılırım artık.