Deletedmom727271 sanırım öyle canım ya dediğim gibi arada hafif hafif ağrılar oluyor ama seninle konuştuktan sonra psikolojik olarakta çok rahatladım ya, tecrübeli birinden duyunca insan daha rahatlıyor 🙈 doktoruma da ister istemez her gün yazamıyorum yani. Şuan hala tek duam cumaya kadar beklemesi ve sağ salim kucağıma almak kuzum 🤲🏻