Naazli Deletedmom727271 34. Haftadan merhabaa 🥰 heyecan korku stres mutluluk karışık duygular. Ağrılar nefes darlıkları biran önce kızıma kavuşma isteği. Az kaldı Allahın izniyle 🥰🙏🏻
Deletedmom_110 Deletedmom727271 27+4 güzel gidiyor aslında ağrılar olmasa ayaklarım şişiyor birkaç gündür
Merveofs 23+6. Ağırlık halsizlik çöktü artık, ağrılar geliyor sanki yavaştan, aglamaklar, stresler, sinirler, özlemler.. aman Allahımmm 🥺🥺
Deletedmom727271 Merveofs Kendini o psikolojiye sokma kız daha dur 😂 Risk yoksa bol bol tadını çıkar. Özleniyor bu zamanlar 😇
Deletedmom727271 Naazli Ah ağrılar evet başa bela artık 😂 prenses mi geliyor 🌼 sağlıkla gelsin inşallah 🤲🏼
Ozlemyvz Deletedmom727271 evet sezaryen canım çok teşekkür ederim 🌸hepimiz sağlıkla kavuşalım yavrularımıza🥰
Deletedmom727271 Deletedmom_110 Ödem ise takip et canım bilekten yukarısı riskli oluyor. Tuz turşu filan tüketmemeye çalış 😊😊 Geçmiş olsun. Ayakta fazla kalıyorsan da oluyor.
Deletedmom_110 Deletedmom727271 akşama kadar yatıyorum aslında ama tuzu biraz fazla kullanıyorum sanırım ondan bundan sonra daha dikkat edicem.Tesekkur ederim 🌸💗
Deletedmom727271 Deletedmom_110 Rica ederim. Hafta ilerleyince daha kötü olmasın şimdiden başlayacak gibi duruyor ondan tuz başa bela ödem için 🌼
gmzkcl Deletedmom727271 30+4 olduk kızımla❤️ Bazen kasık bel ağrıları, iki gündür de kuyruk sokumu ağrısı. İşyerinde sürekli oturmaktan kaynaklı sanırım. Heyecan var tabi ki. Bazen daha çok var bazen az var demeler, karışık hisler🙈
Deletedmom727271 gmzkcl Çok hızlı geçiyor zaman 😊 bir bakmışsın doğmuş büyümüş bile 😂 ben ilk hamileliğim de nasıl geçecek filan diye düşünürken doğdu büyüdü bile 4.5 yaşında şuan bişi anlamadım 😕😂😂
Cansuzana 31+1 haftaliktan herkese selamlar ❤️❤️ prensesimle son 62 günümüz kaldi çok ama çok heycanliyiz 🤗🤗
Deletedmom727271 @kuzeymomsss nasıl oldun canım bu arada daha iyi misin? etiketi niye kaldırıyon yavv sjsjs😂😂😂
kuzeymomsss Deletedmom727271 çok şükür canımm, sanırım psikolojimden kaynaklı. Seninle konuştuktan sonra ilginç bir şekilde çok iyiyim allahım nazar değmesin lütfen 😂 şaka maka gerçekten arada hafif ağrılarım oluyor ama dünden sonra sanırım kafaya takmadığım için daha iyiyim. Hafta ile ilgili olduğu için kaldırdım canıımm🙈🌸
Deletedmom727271 tgb_bytr Hayırlı olsun minnak kendini belli eder artık zamanla 😇 Hafif bel ağrıları ise geçer canım zamanla. 😊