1ciftyesilgoz benimde uzmanlıgım vizajist..aşırı bel agrısı yapar canım istersen bebek tam yerleşene kadar yani 12. haftasına kadar çalışma ..en riskli dönem..bide iyi bilirim vijasitlerde bel agrısı çok olur 17 yaşımdam beri bu işi yapıyordum. Bol bol içe bildiyin kadar su iç..ve uzanıp dinlen..hatta elenatal1 takviyesini kullan..istersen araltırda canım..Güzel hamilelik dilerim sana💗