Merhaba kızlar ben bu erken gebelik testlerinde çok fazla yanıldım o yüzden size danışmak istiyorum. Bat dündü, ovulasyon ile takip ederek yumurtlama ve çatlama değerlendirdik. Yumurtlamanın 9. Günü kan testim negatifti. 10. Günü akşamı kaset testte gölge gördüm şüphelendim ve sabah işe gitmeden elimdeki son erken gebelik testim yapayım dedim. Neyse yaptım ilk 5 dk bekledim baktım yine gölge( prodoctor hep gölge çıkartıyordu bende) o yüzden dedim yine yok herslde dolaba koydum ve işe gittim. İşten geldiğimde testi kontrol ettim ve buraya atıyorum. Net iki çizgi çıkmış 🥹💖
https://imgyukle.com/i/Rj0Dg0