Caglaasya Bende 9 haftadayım çok şükğe bu güne kadar ne rahatsız edici bulantılarım ne kusmam olmadı. Oldukça rahatım. Bundan sonra başlarmı hiç bilmiyorum. İnşallah başlamaz da böyle rahat devam ederiz bu haftaslra kadar hep bebeğime bişey olmasın korkusuyla geçiyo tam rahat edeceklen birde bulantılar başlamasında güzel geçirelim devamını🤰🏼👼🏼🤗