Caglaasya 12+1 e kadar çok fazla mide bulantısı öğürme kusma kokular sürekli uyuma hiç bir şey yiyememe ve daha fazlasını yaşadım ama çok şükür bulantılarım bitti doktorum ilaçlar vitaminler verdi normal hayatıma döndüm sadece koku hassasiyetim devam ediyor o ne zaman geçer hiç bir fikrim yok şuan 13+2 olduk sizde durumlar nasıl benim gibi olan var mı
OksijenliSu Caglaasya Ben hiçbirini yaşamadım ne ilkinde ne şimdikinde. 😅 Asıl ben hiç hamile gibi değilim.
Bayancorek Caglaasya 21 haftalık oldum, çok şükür hiç belirtim olmadı, pamuk gibi geçti şuana kadar, mide bulantısı vs. hiç yaşamadım zaten. 🌼🙏🏼 Yakınım 7 aylık hamile, kız hala kendine gelemedi devamlı bulantı devamlı çıkarma. Kişiden kişiye değişiyor tabi. 😬
Asil_hatun Caglaasya 9+6 yım darısı başımıza inşallah kusmaktan hastaneye yatırıldım 12 de geçer dimi iştahın acildimi bugün taburcu olucam hala tam düzelmedim serum cikarsa yine kusmaya baslicam
catidaki_kedi Caglaasya daha hamile olduğumu öğrenemeden başladı koku hassasiyetim. Geçer dediler bekle dediler. Ama doktorum saolsun çok dürüsttü bende geçmemişti sana da geçer diyemem dedi. 25. Haftamızdayız inşallah tam gaz devam ediyo. Ne Nası kokuyodu inan hepsini unuttum. Bazen işkence gbi geliyo. Ben de geçmedi doğma kadar da sanmıyorum geçmez.
Caglaasya OksijenliSu yaa ne kadar güzel bişey ben ilk hamileliğim de de 13 haftaya kadar çektim bunda da öyle oldu ama şuan çok rahatım benim balayı dönemim yeni başlıyor ama tabi 3. Trimester zor geçiyor biraz bende
ozgul_123 OksijenliSu cinsiyetleri nedir.. bende kizlarimda cok kötüydüm suan uuku disinda bulanti kusma vs hic yok
OksijenliSu Hifaberra Yok canım. Bir oğlum var. İkincisinin cinsiyeti daha belli değil. 😊 Peki senin?
Sinemm88 12+1 deyim sadece 1 hafta aşırı bulantım oldu.. sonra ilaca baslayınca azaldı simdi fena değil ara ara bulanıyor. Ablamda hamile 18. Haftada cok bulantısı var.. abla kardeşiz ama tepkilerimiz bambaska 😄 herkes farklı reaksiyon veriyor. Birde ben ultrasonda hareketlenene kadar hamile gibi hissetmiyordum Ama orda görünce dank etti
Hifaberra ozgul_123 bende iki kızımda çok zorlandım bulantı koku vs. Şimdi çok rahat geçiyor başından beri hiç hamile gibi değilim. Siz cinsiyet öğrendiniz mi ☺️
elaesrbrk Ayyy bende ilk başlarda o kadar fenaydim ki.. acillik oluyordum şimdi yemek yiyebiliyorum su icebiliyorim koku hassasiyeti kalmadı şaşırıyorum aaaaa bundan tiksinmiyorum yemek yiyorum diye inşallah böyle rahat devam eder 😍☺️