Bukrem Flz-cner98 pek bilgi sahibi değilim bu hormonlar konusunda kaç olması gerekir 10 un uzeeindeyse normal diye biliyorum
Elif71 Flz-cner98 geç döllenmiş olabilir o yüzden düşüktür bende ilk 27 ile öğrenmiştim çünkü 2 gün geçmeyle
mbusetopcu Flz-cner98 ben hiç gecikmedik hastalığımın gününde test yaptım pozitif çıktı belirgin şekilde kanda beta 208 çıktı
Flz-cner98 mbusetopcu bana da çok az gelmişti inşallah sağlıklıdır adete 2 gün varken 206 çıktı benım
Bukrem sessizkadin evet insan baya kötü hissediyor ümitli olunca ama onun gelmesinde bi zamanı var Mutlaka mutlulukla gelecektir emin ol. Sen çalışmaya devam et yeter ki:)