Kizlar 2ci bebeğime sahip olmak istiyorum. O yüzden korunmiyoruz. Adetim 4gun önce gelmesi gerekiyordu gelmedi ama olacakmisim gibi kramplar var ve ara ara kendimden gecer gibi oluyorum. Ayın 19unda test yaptim negatif çıktı. Test yaptırsam mi tekrar